წერილის გაგზავნა!
თემატიკა
ქალბატონებს მამაკაცებს ბავშვთა სამყარო ლიტერატურა ჯანმრთელობა ფსიქოლოგია სექსი ბიზნესი შოპინგი მოდა ეტიკეტი რელიგია შეუცნობელი ავტო+ ენციკლოპედიები საიტის შესახებ
 
 
 
 




—  —  —  —  —  —  —  —  —  —

პოეზია
პოეზია - ცნობილი ავტორები



—  —  —  —  —  —  —  —  — 

საათები
საათების ონლაინ მაღაზია

—  —  —  —  —  —  —  —  —  —

ფული ინტერნეტით
ფული ინტერნეტით

—  —  —  —  —  —  —  —  —  —

თაფლის შესახებ
თაფლი - ყველაფერი თაფლის შესახებ

—  —  —  —  —  —  —  —  —  —

ვებ კატალოგი
ვებ კატალოგი - Aura.Ge

—  —  —  —  —  —  —  —  —  —

 
  ნანახია 4428 - ჯერ |  
შრიფტის ზომა

 

 


აკურა მსოფლიო ავტომწარმოებელი გიგანტის HONDA (ჰონდა)-ს მსხვილი განყოფილებაა, რომელიც სპეციალიზირდება წარმომადგენლობითი და ელიტარული სპორტული ავტომობილების გამოშვებით სამხრეთ ამერიკაში. მისი ამწყობი ქარხანაა “AMERICAN HONDA MOTOR CO”.

კომპანია დაარსდა და თავისი პირველი ქარხანა გახსნა 1986 წელს კალიფორნიაში, ხოლო სახელწოდება ACURA მიიღო უკვე 1989 წელს.

იგი მიეკუთვნება HONDA - ს განსაკუთრებით პრესტიჟულ მოდელთა რიგს და მისი რეალიზაცია ხდება ამერიკის შეერთებულ შტატებში.

აკურას ტექნიკური მახასიათებლები თითქმის არ განსხვავდება ჰონდას მიერ წარმოდგენილი მოდელებისგან. მთავარი განსხვავება მათ შორის აკურას სპორტული იერსახე, სერიული კომპლექტაციის და ელექტრო აღჭურვილობის მაქსიმალურად მაღალი დონეა.

აკურას ძირითადი პრესტიჟული მოდელები, სერიები TL და RL იწარმოება სამხრეთ ამერიკაში, ხოლო მცირე მოთხოვნის გამო მოდელები CL და NSX იწარმოება და მათი ტრანსპორტირება ხდება იაპონიიდან.

 

ოფიციალური საიტი:  www.acura.com

 

 

სერიული ავტომობილები: 

 

 

  Acura RDX    Acura MDX
   Acura ZDX     Acura TSX
    Acura TL     Acura RL
  Acura NSX    Acura RSX
  Acura CL  Acura Integra

 
 
 

უკან

 
 
 
  • რეკლამა
  • ჰორო
  • ტესტები
Загрузка...

 

 

როგორ გავიზარდოთ?
როგორ გავიზარდოთ სიმაღლეში

—  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —

როგორ ავირჩიოთ საყოფაცხოვრებო ტექნიკა

—  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —

სწრაფი სესხები

—  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —

თალიზი - Aura.Ge

—  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —

როგორ დავაგროვოთ ბიტკოინები

—  —  —  —  —  —  —  —  —  —  —